„Erasmus+” projektas „Sukurk idėją dėžutėje! Metodologinių STEAM įrankių rinkinys mokykloms”

I a ir I b klasės mokiniai balandžio - birželio mėn. technologijų pamokų metu testavo ,,Erasmus+“ projekto ,,Sukurk idėją dėžutėje!“ metodinę medžiagą. Pamokos vyko, „FabLab“ dirbtuvėse, organizuotos STEAM veiklos, kurių tikslas - sudominti mokinius inžinerijoje taikomais problemų sprendimo būdais, supažindinti juos su fizikos ir matematikos dėsnių veikimu realybėje, lavinti jų loginį mąstymą, tobulinti kūrybiškumo ir darnaus bendradarbiavimo kompetencijas. Mokiniai, dirbdami komandose, atliko potencinės ir kinetinės energijų testavimo užduotis, stebėjo,  dėsningumus, sukūrė kamuoliukui riedėti skirtą trasą, tobulino ją įgyvendindami iššūkį, kad kamuoliukas ja riedėtų kuo lėčiau, projektavo trimačius varžtus ir stabilizavo jais trasos takelių konstrukcijas. Šios metodinės medžiagos testavimas leido mokiniams pasijusti svarbia tarptautinio projekto dalimi, nes jų atradimai ir darbų pavyzdžiai papildė metodinės medžiagos turinį. 

Dėkojame „Erasmus+“ programos strateginių partnerysčių projekto „Think Inside The Box! A methodological STEAM toolkit for schools“  koordinatoriui VšĮ „Robotikos mokyklai“, VGTU inžinerijos licėjui ir Panevėžio STEAM centrui už kvietimą dalyvauti projekto testavimo etape, už pasidalinimą metodinėmis rekomendacijomis bei galimybę tobulėti ir mokytojams, ir mokiniams.  

Veiklas organizavo IT specialistas, „Fab Lab“ dirbtuvių koordinatorius Virginijus Labinas Technologijų ir mokytoja metodininkė Jolita Stapurevičiūtė

 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos