Vilniaus „Minties" gimnazija

Kviečiame susipažinti su Vilniaus "Minties" gimnazija     

Vilniaus „Minties" gimnazija yra mokykla.

Toliau, Vilniaus „Minties" gimnazija bus vadinama Gimnazija.

Ką mokiniai veikia Gimnazijoje?

Gimnazijoje mokiniai mokosi daug dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • biologijos,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • dailės.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.

Gimnazijoje mokiniai mokosi:

  • 1 klasėje
  • 2 klasėje
  • 3 klasėje
  • 4 klasėje
  • 5 klasėje
  • 6 klasėje
  • 7 klasėje
  • 8 klasėje
  • 9 klasėje
  • 10 klasėje
  • 11 klasėje
  • 12 klasėje

Koks yra Gimnazijos darbo laikas?

Gimnazija dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Gimnazija dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.

Kuo Gimnazija gali Jums padėti?

Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Gimnazijoje.

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie Gimnaziją galite sužinoti internete.

Gimnazijos interneto svetainės adresas yra 

  • https://vilniausminties.lt/lt

Galite paskambinti telefonu. 

Gimnazijos telefono numeris yra 

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra 

Kokią informaciją rasite Gimnazijos interneto svetainėje?

Informacija Gimnazijos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.

Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.

Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Gimnazijos darbuotojus:

  • kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
  • kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
  • kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.

Koks yra Gimnazijos adresas?

Gimnazijos adresas yra

  • Mokyklos g. 3, Vilnius 10318

Autoriai

  • Teksto originalą parengė 
  • Tekstą vertino: xxxx
  • Teksto vertinimą koordinavo: 

Iliustracijų šaltiniai:

lskdiclaimer

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 09.50—10.35
  • 4. 10.55—11.40
  • 5. 12.00—12.45
  • 6. 13.05—13.50
  • 7. 14.00—14.50
  • 8. 14.55—15.40
  • 9. 15.50—16.35