„Menas Keliauti. Menas Patirti.“ aplankyta

• Paskelbė : Vilma Milienė
  • Paskelbta: 2024-01-29
  • Kategorija: Renginiai

Penktadienį, sausio 26-ąją Ia klasė išvyko į 11-ąją tarptautinę parodą ADVENTUR 2024. „Po vienu stogu“, trijose salėse radome ir pamatėme daug: pažinome kitas kultūras, jų papročius, pamatėme šalių atstovus. Išbandėme kelionę kosminiu tuneliu, apžiūrėjome ypatingus automobilius, japoniškai užrašė mums mūsų vardus...

Sužinojome, kad Vilnius 2025 m. turės Žaliosios sostinės titulą, todėl neįprastame stende supažinome su  sostine ne tik per urbanistines erdves, architektūrines detales, kultūrinį gyvenimą, bet per žaliąsias oazes, neatrastus gamtos kampelius. Miesto stendo akcentas – aplink jį čiurlenanti upė! Tai – ne tik Lietuvos sostinės, skalaujamos kelių upių, simbolis, bet ir interaktyvus žaidimas parodos lankytojams. Buriniu laiveliu buvo galima įveikti maršrutą, laimėti miesto tyrinėtojo prizus.

Turizmo paslaugas įvairino daugelio miestų muziejai. Lietuvos etnokosmologijos muziejaus instaliacija, turėjusi  tikslą – priartinti kosmosą prie žmonių. Pritaikyti astronominiai ir meniniai sprendimai kūrė pojūtį, kad keliauji Visatos platybėmis.

Savitai sudomino Plungė, Telšiai, Rokiškis, Radviliškis. Vieni iš mūsų įveikė stalo žaidimų užduotis, kitus lydėjo sėkmė sukant „Laimės ratą“ ar einant virtualiais ar realiais maršrutais.

Aktyvų gyvenimo būdą pristatė „Trenkturas“ ir lėktuvų ekspozicijos kūrėjai.  Sudaryta galimybė įlipti į parasparnį, pasijusti tarsi skrydyje. „Kablio“ riedlenčių parkas, teikė galimybę važinėtis ir patiems, ir stebėti riedlentininkų pasirodymus. Vilniaus Automuziejaus stende eksponavo  Ettore Bugatti sukurtą automobilį, užkariavusį europiečių širdis – „Peugeot BP1 Bébé“.
Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ visiems skoniams ir pojūčiams atvertos  plačios galimybės.