Kelionė su bendraklasiais pavyko!

• Paskelbė : Vilma Milienė
  • Paskelbta: 2024-06-20
  • Kategorija: Aktualijos

1a klasės mokiniai birželio 18-19 d. vyko į Birštoną ir Prienų r. Pažino gražų mūsų kraštą! Kelionės metu susipažino su skirtingomis Lietuvos vietovėmis, aplankė kultūrines ir istorines vietas, pamatė gamtos objektus, nuėjo iki jų arba užkopė į juos. Iš paukščio skrydžio, nuo Birštono apžvalgos bokšto aikštelės pasigrožėjo Nemuno kilpomis iš 45 metrų aukščio. Mus sužavėjo pamatyta kraštovaizdžio įvairovė.

Įspūdį paliko ir Lepelionių piliakalnis  dėl savo formos pramintas „Napoleono kepure“. Juk Napoleono žygis į Rusiją paliko daug pėdsakų Lietuvos teritorijoje ir jos tuometinių gyventojų sąmonėje. Iki šiol išlikę daug gamtos ir kultūros objektų, vadinamų Napoleono vardu. Tai vienas iš jų iš, o legendos istorinis pagrįstumas nėra įrodytas... Savo forma kepurę primenanti kalva, akivaizdu, supilta žmogaus rankomis. Vietos gyventojai tvirtina, kad piliakalnis turi nepaaiškinamą trauką. Išties, užkopus į jį, atsiveria nuostabi panorama ir apima pakili nuotaika. O, pasak legendos, kalną savo kepurėmis supylė besitraukiantys Napoleono kariai. Toje vietoje, iš kur neva buvo semiamos žemės, atsirado Lielios ežeras. Beje, turėjome savo būryje gimtadienio vaiką, Martiną, kurį dainos žodžiais ir pasveikinome šioje reikšmingoje piliakalnio viršūnėje!

Toliau keliavome į Birštoną, kur užkopėme į Vytauto kalną, gavome užduotį – paieškoti  istorijų apie miestą. Apžiūrėjome Kurhauzą ir Vytauto paminklą (skulptorius G. Jokūbonis, kuris tarsi įgyvendino daugelio birštoniečių mintis – „grąžinti“ Vytautą su žirgu į savo medžioklės vietas). Vytauto parke atradome – mineralinio vandens gėrimo vietą.

Paskui keliavome į Harmony parką Prienų rajone, visą nuovargį palikome baseinuose ir SPA vandens pramogose. Atokiai, nuo miestų šurmulio, harmonijoje su gamta mėgavomės bendryste, vienas kito draugija ir gražiais, pagarbiais tarpusavio santykiais. Kartu gaminta vakarienė ir tarpusavio pažinimas už mokyklos sienų atvėrė naujus potyrius.

Po smagios, turiningos ir nuotykių kupinos pirmos paros važiavome į gamtą ieškoti Didžiojo Gojaus ąžuolo (aukštis siekia apie 33 metrus, apimtis krūtinės aukštyje – 6,7 metro). Apkabinome ąžuolą, radę jį Verknės girininkijoje. Tai stambiausias medis Lietuvoje ir pakeliui, stabtelėję Stakliškėse, grįžome į sostinę.

Įspūdžių, geros nuotaikos ir prisiminimų užteks ilgam.